გაკვეთილის გეგმა სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
რევოლუცია ფერწერაში
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო საფეხური,
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
33 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე შეძლებს სხვადასხვა კულტურისა და პერიოდის მხატვრების ნამუშევრების შეფასებას მასში გამოყენებული ხერხების მიხედვით. აღნიშნავს რა გავლენა იქონია ისტორიულმა და კულტურულმა კონტექსტმა ნამუშევრის შინაარსზე.
|
ხელოვნების ნაწარმოებში გამოყენებულ გამომსახველობით ხერხებზე,ნაწარმოებისადმისაკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის,ჩანაფიქრისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარ_ჩვევების განვითარება.
შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლე
1.საუბრობს ხელოვნების ნაწარმოებით აღძრულ პირველ შთაბეჭდილებაზე დაგანმარტავს, რამ გამოიწვია ეს
ემოცია (სიუჟეტმა,კომპოზიციამ, ფერმა, ფიგურათა გამომსახველობამ და ნაწარმოების სხვა);
2.აფასებს ხელოვნების ნაწარმოებს (საკუთარ ცოდნაზე და შთაბეჭდილებაზე დაყრდნობით);
3.აღნიშნავს იმ გამომსახველობით ხერხებს, რომლითაც ხასიათდება მხატვრის ინდივიდუალური ხელწერის მანერა.
4.მსჯელობს იმის შესახებ, თუ რა გავლენა იქონია ისტორიულმა და კულტურულმა კონტექსტმა ნამუშევრის შინაარსზე.
| |
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან თემასთან დაკავშირებული კულტურული და ისტორიული ფაქტორების შესახებ, რამაც განსაზღვრა ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი.
|
შეფასების საგანი და
პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით
|
სასწავლო მასალა და
ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რომანტიკოს და იმპრესიონისტ მხატვართა ნამუშევრები, კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, მარკერი
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები-2წთ
აქტივობა1.- წინარე ცოდნის შემოწმება კითხვა-პასუხის რეჟიმში. (დანართი 1- რეპროდუქციები)
აქტივობა 2-
აქტივობა 3 - გონებრივი იერიში (დანართი 2- კლოდ მონეს ტილო- ‘’მზის ამოსვლა- შთაბეჭდილება’’)
აქტივობა 6 - კითხვა-პასუხის რეჟიმში მასალის შეჯამება აქტივობა 7- ფერწერულ ნამუშევრებზე დაკვირვებით, იმპრესიონიზმის სახასიათო ნიშნებისა და მხატვრის ინდივიდუალური ხელწერის მანერის ამოცნობა ( დანართი 5 სლაიდები)
აქტივობა 8 - საშინაო დავალების მიცემა და შეფასება
|
შეფასების სქემა>>>>
ჩამოტვირთედ სლაიდი>>>
საინტერესო გაკვეთილი, მადლობთ. მიმაქვს გაკვეთილის გეგმა
ReplyDelete