Monday, 18 April 2016

რევოლუცია ფერწერაში

გაკვეთილის გეგმა  სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში
გაკვეთილის მთავარი თემა
რევოლუცია ფერწერაში
სწავლების საფეხური
საბაზო საფეხური,
მოსწავლეთა პროფილი
33 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლე შეძლებს სხვადასხვა კულტურისა და პერიოდის მხატვრების ნამუშევრების შეფასებას მასში გამოყენებული ხერხების მიხედვით. აღნიშნავს რა გავლენა იქონია ისტორიულმა და კულტურულმა კონტექსტმა ნამუშევრის შინაარსზე.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ხელოვნების ნაწარმოებში გამოყენებულ გამომსახველობით ხერხებზე,ნაწარმოებისადმისაკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის,ჩანაფიქრისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარ_ჩვევების განვითარება.
შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლე
1.საუბრობს ხელოვნების ნაწარმოებით აღძრულ პირველ შთაბეჭდილებაზე დაგანმარტავს, რამ გამოიწვია ეს
ემოცია (სიუჟეტმა,კომპოზიციამ, ფერმა, ფიგურათა გამომსახველობამ და  ნაწარმოების  სხვა);
2.აფასებს ხელოვნების ნაწარმოებს (საკუთარ ცოდნაზე და შთაბეჭდილებაზე დაყრდნობით);
3.აღნიშნავს იმ გამომსახველობით ხერხებს, რომლითაც ხასიათდება მხატვრის ინდივიდუალური ხელწერის მანერა.
4.მსჯელობს იმის შესახებ, თუ რა გავლენა იქონია ისტორიულმა და კულტურულმა კონტექსტმა ნამუშევრის შინაარსზე.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან თემასთან დაკავშირებული კულტურული და ისტორიული ფაქტორების შესახებ, რამაც განსაზღვრა ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი.
შეფასების საგანი და
პროცედურები
მოსწავლეები შეფასდებიან შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით
სასწავლო მასალა და
ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელო, რომანტიკოს და იმპრესიონისტ მხატვართა ნამუშევრები, კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, მარკერი
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
საორგანიზაციო საკითხები-2წთ
  • Aფაზა(გამოწვევა)-15წთ
აქტივობა1.- წინარე ცოდნის შემოწმება კითხვა-პასუხის რეჟიმში. (დანართი 1- რეპროდუქციები)
აქტივობა 2-  
  •  B ფაზა- (შინაარსის რეალიზება)- 22 წთ
აქტივობა 3 - გონებრივი იერიში (დანართი 2- კლოდ მონეს ტილო- ‘’მზის ამოსვლა- შთაბეჭდილება’’)
  • აქტივობა 4 - ცხრილების შევსება ( დანართი 3 -ცხრილები)
  • აქტივობა 5 -იმპრესიონსტ მხატვართა ნამუშევრების აღწერა           ( დანართი 4 სლაიდები)
  • C ფაზა - გამთლიანება  6წუთი
   აქტივობა 6 - კითხვა-პასუხის რეჟიმში მასალის შეჯამება                აქტივობა 7- ფერწერულ ნამუშევრებზე დაკვირვებით, იმპრესიონიზმის სახასიათო ნიშნებისა და მხატვრის ინდივიდუალური ხელწერის მანერის ამოცნობა ( დანართი 5 სლაიდები)
აქტივობა 8 - საშინაო დავალების მიცემა  და შეფასება



შეფასების სქემა>>>>

ჩამოტვირთედ სლაიდი>>>

1 comment:

  1. საინტერესო გაკვეთილი, მადლობთ. მიმაქვს გაკვეთილის გეგმა

    ReplyDelete